Monday, June 1, 2009

WEBSITE BIADAB TERHADAP ISLAM!









Semenjak 2-3 hari ini saya agak sibuk sehingga tidak sempat untuk update blog saya. Pagi ini (selasa,2 Jun 2009) semasa memeriksa kotak email, iium saya, saya dapati ada satu email yang tidak dikenali. Email tersebut mengandungi gambar yang cukup mengancam yang benar-benar menghina Rasulullah SAW yang dikatakan gila seks dan bernafsu terhadap Zaynab bitni Jahsy.

Kebiasaannya, apabila isu sebegini disentuh, umat Islam akan bertindak agresif memerangi pihak yang cuba menghantam Islam. Bagi saya sikap yang agresif hanya akan menampakkan kebodohan umat Islam. Apa yang lebih penting ialah dengan menyerang balas dengan ilmu, penjelasan dan serangan pemikiran. Insya Allah saya akan menulis di lain kali. Di sini saya linkkan ke web site yang menghina baginda SAW itu...

No comments: